Pierre goes loco deel 9

Vorige week hebben de dochters en ik eens vergaderd (beroepsmisvorming, i know) en we hebben besloten dat de kleine trampoline en de zandbank weg mogen. We gaan die verkopen op tweedehandsnet.be. En omdat wij de economie wat willen ondersteunen hebben we alvast geïnvesteerd in een nieuwe tweedehandstrampoline voor we de oude verkocht hebben. Yeah, van een kapitaalsinjectie gesproken.  De vorige trampoline was 80 cm diameter, maar we zagen het wat grootser en we hebben er eentje van drie meter diameter gekocht. De tuin is net breed genoeg daarvoor.

De dochters hebben de trampoline de afgelopen dagen al goed ingesprongen. Maar vanavond heb ik ‘patient boy’ van fugazi eens lekker door de boxen laten knallen en mij ook eens goed laten gaan op de trampoline. En wat ben ik blij dat dat liedje maar 2min55 duurt. Maar ik ben alvast 175 keer van de grond gegaan vandaag. Je zou voor minder zweten.

Geef een reactie

