Back on track!

Oh. Ik durf zelfs niet te kijken hoeveel mensen hier mijn blog nog lezen. En hoeVEEL is dan eigenlijk een slecht gekozen woord. Ik geef het toe. Ik heb mijn blog schandalig verwaarloosd… Niet dat ik geen stof had om over te bloggen. Om de één of andere reden kwam het er gewoon niet meer van.  En ik heb ook in 2013 nauwelijks andere blogs gelezen. En dat is op zich niet erg. Ik denk niet dat u ’s nachts wakker ligt omdat u zich ligt af te vragen wat er met die Pierre du Coin in godsnaam allemaal aan de hand is…

Maar bloggen moet vooral fun zijn. En spontaan. Dus heb ik het ook niet willen forceren. En dan is er ook nog facebook. Waar ik ook wel een stukje mijn ei kwijt kan. En Instagram. Dat gaat lekker snel. Even leuke foto maken en hop hij staat op facebook.

Maar ondanks alles blijft het bloggen in mijn bloed zitten. Dus u mag hier weer meer berichten verwachten. En als u dat ziet zitten mag u gerust eens iets nalaten in de comments. Want ik geef dat grif toe: ik vind dat fijn. Te weten wat mensen lezen wat ik schrijf. Daarop reageren. Of grondig mee oneens zijn.

Maar ik zal beginnen met weer te posten. Dat is alvast een goed begin vindt u niet?

Eén reactie

  1. “Ik denk niet dat u ’s nachts wakker ligt omdat u zich ligt af te vragen wat er met die Pierre du Coin in godsnaam allemaal aan de hand is…” Wakker liggen misschien niet, maar voor de rest je lezerspubliek niet onderschatten 🙂 Welkom terug!

Geef een reactie

