Hello, it’s me …

Hello, it’s me… i was wondering that after all these years, you still want to read my blog…

Ik weet het. Het klinkt net zo cheezy als dat liedje van Adèle. Maar daarom niet minder gemeend hoor. Het gemompel vanuit deze blog was quasi onbestaande. De goesting om te bloggen of andere blogs te lezen was er gewoon niet meer.

Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan. En de laatste tijd kriebelt het toch weer. Ik wou eerst een totaal nieuwe blog starten. Gebakken baarden zou die heten. Maar aan de andere kant heb ik zoveel plezier gehad aan het mompelpoezen. Vandaar dat ik hier gewoon de draad weer oppik. Niet dat ik me enige illusies maak dat hier nog een kat komt kijken, of het moet via een verdwaalde zoekopdracht van google zijn.

Maar ik ga er gewoon weer voor!

En oh ja. Niet dat ik iets heb tegen Adèle of zo. Een stem als een klok. No doubt about that. Maar het is gewoon niet mijn ding. En ben ik echt de enige die, toen ik voor het eerst Adèle het woord ‘Hello’ hoorde kwelen, spontaan ‘is it me you’re looking for’ terugzong?

 

 

 

Geef een reactie

